martes, 28 de mayo de 2024

YOLANDA CASTAÑO EL LIBRO DE LA EGOÍSTA

 



Xoves 27 de novembro:


«Hoxe fun á saída do instituto ver saís adolescentes.»


(Falarlles de min. Ensinarlles os meus centos de fotos. Aquelas nas que me recoñezo, nas que me fascino. Agarrar as súas melenas suaves, os seus medos lampiños e potentes, a tabulla rasa dos seus sexos. Onde eu gravarei a miña sinatura. Antes de marchar. Regalarlles os meus acentos, as máis cargadas rúbricas nas tábulas máis brandas- A miseria.)



―――――――――――



Jueves 27 de noviembre


«Hoy fui a la salida del instituto a ver salir adolescentes.»


(Hablarles de mí. Enseñarles mis cientos de fotos. Aquellas en las que me reconozco, en las que me fascino. Agarrar sus melenas suaves, sus miedos lampiños y potentes, la tabulla rasa de sus sexos. Donde yo grabaré mi contraseña. Antes de marchar. Regalarles mis acentos, las más cargadas rúbricas en las tábulas más bladas. La miseria.)




Yolanda Castaño

Libro de la egoísta


Traducción de la autora


Visor



No hay comentarios:

Publicar un comentario